Powered By Blogger

För detta är mitt liv...

Att bo i norra norrland är vad jag gillar mest, visst kan man va i Sthlm till vardag och till fest. Men det är i Lilla Kalix jag helst vill va min tid. Här har jag mina vänner här får jag sinnesfrid. Jag skriver om allt, om inget om smått. Jag pysslar, jag bakar och skriver om gott. Jag mest visar bilder för de säger ju allt. Helst bilder från vintern när det är snö och kallt. Jag månar om alla som besöker mig här, så skriv några rader så är du mig kär =)

torsdag 21 juli 2011

Semestern är nu över...

Nu är mina 4 veckors ledighet över, och inte gråter jag för det...
Äntligen tillbaka till "verkligheten" igen =)
Har dock haft en väldigt bra semester, vi blev "med hus" midsommarveckan, ett fint hus på Djuptjärn som vi ska hyra till en början men vi har för avsikt att köpa det sen... Så semestern har bestått i en himla massa renovering...
Kommer lägga ut en MASSA före och efterbilder sen när jag får tid... Har inte ännu tagit mig tid att gå igenom bröllopsbilderna och beställa framkallningar på dom =( Mmm jag vet, men jag är sån att när jag är ledig så dräller jag mest omkring och får ingenting gjort eftersom jag hela tiden tänker att "det där hinner jag göra sen"




Sommaren började ju med vårt bröllop den 11/6



   Det har blivit lite festande, och bröderna Schmidt gillar att kramas efter några öl =)



                                          Tyckte att älsklingen behövde ny frisyr...


Jaa den är knallgrön, men jag lovar den är sååå god min Frukost-Smoothie 


                            Det här kallar jag semester =)
Har väl kanske blivit en och annan öl eller grogg i sommar =)


























                                                                 Vårt hus...




   Orginaltapeten från 70-talet...



                              Många timmars arbete, har klöst och rivit tapeter till förbannelse....





 I sommar har mina två småtjejjer blivit stora.. Thelma (t.v) Har tappat sin första tand och Sally (t.h) har slutat med blöja...

1 kommentar:

  1. Fin sammanfattning. Det har hunnit hända mycket i ditt liv på bara en sommar. =)

    SvaraRadera