Powered By Blogger

För detta är mitt liv...

Att bo i norra norrland är vad jag gillar mest, visst kan man va i Sthlm till vardag och till fest. Men det är i Lilla Kalix jag helst vill va min tid. Här har jag mina vänner här får jag sinnesfrid. Jag skriver om allt, om inget om smått. Jag pysslar, jag bakar och skriver om gott. Jag mest visar bilder för de säger ju allt. Helst bilder från vintern när det är snö och kallt. Jag månar om alla som besöker mig här, så skriv några rader så är du mig kär =)

måndag 4 april 2011

Dax att lämna det gamla bakom mig...

Att livet är turbulent ibland det vet ju alla...
Jag har sen den 1:a Maj 2010 hunnit separera och skilja mig, flytta, träffa min stora kärlek, flytta igen, och om 2 månader gifter vi oss =)

Ja mycket har hänt, men jag skulle inte göra något ogjort...
Har på nytt börjat bygga upp det liv och de drömmar jag hade, fast nu är det ett helt nytt liv med helt nya drömmar...

Mitt liv består av 1 barn på heltid, 2 barn på halvtid, heltidsjobb, hundar, marsvin, vänner, och mycket mer..
Kan för den utomstående verka hektiskt och kaotiskt, men för de som känner mig och oss vet att jag skulle bli uttråkad av mindre ;)
Jag fyller livet med allt som gör mig glad, och det är så mycket av det som för andra verkar jobbigt, som ger mig energi, mina hundar, alla marsvin t.ex
Jag har privilegiet att ha världens bästa jobb som personlig assistent, med världens bästa arbetskamrater...
Mina vänner boostar mig med glädje och energi (för att inte tala om MÄNGDER av kaffe)
Barnen ÄR mitt liv, dom fyller mig med glädje och stolthet varje dag =)
Och min Kärlek, Erik som dök upp i mitt liv när allt var svart, han vände natten till dag och har gett mig hopp om att den stora kärleken faktiskt finns... Han är min själsfrände, och den ende i världen som står ut med mitt hemska morgonhumör dag efter dag... =)

Det är helt enkelt dags för en ny blogg där jag kommer skriva om (mest) allt det roliga som händer i livet, (mycket) om allt pusslande för att få ihop vardagen, och (lite) om livets stora irritationer, frustrationer och även sorger som faktiskt inträffar...

Så lev och må Stortå =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar