Powered By Blogger

För detta är mitt liv...

Att bo i norra norrland är vad jag gillar mest, visst kan man va i Sthlm till vardag och till fest. Men det är i Lilla Kalix jag helst vill va min tid. Här har jag mina vänner här får jag sinnesfrid. Jag skriver om allt, om inget om smått. Jag pysslar, jag bakar och skriver om gott. Jag mest visar bilder för de säger ju allt. Helst bilder från vintern när det är snö och kallt. Jag månar om alla som besöker mig här, så skriv några rader så är du mig kär =)

söndag 10 april 2011

Trevlig helg i Luleå..

Nu är det söndag, helgen bara försvann. Lördag åkte vi till luleå och övernattade till söndag. Vi hann med att träffa Eriks moster från stockholm och hennes söta tjejer som Sally hade jätte kul med :-D jag hann med att träffa min kusin som bor i Sunderbyn men vi lyckas nästan aldrig träffas ändå.. Sen blev det att stanna till hos mamma på vägen hem från luleå oxå och äta middag och hämta Tyra och Thelma som hade sovit där.. Ja det är ju ungefär så här våra helger brukar vara, fullt upp träffa folk och ranta runt:-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar